luni, 16 aprilie 2012

Angel Beats! ~Review~



"That's right. Our weakness is that we're stupid."
"You know, the leader shouldn't say things like that..."


















                   Otonashi Yuzuru se trezeste intr-un loc  nou ce ,in aparente,arata ca o scoala normala. Il intampina nimeni alta decat Yuri, leader-a increzatoare in sine a  ,Like-hell-i'm dead Battlefront-ului si il 'initiaza' in lupta contra ingerilor .
        In aceasta lume in care oricine a trait o viata grea poate deveni un Dumnezeu  si in care daca traiesti normal poti sa te simti dezlegat de trecutul tau si sa dispari cei din „SSS- Battlefront” s-au decis sa lupte impotriva sortii.
Povestea e plina de personaje interesante fiecare avand povestea lui mai mult sau mai putin tragica.
Cea care trebuie insa amintita neaparat este chibi-luptatoarea Kanade (sau Angel cum o numesc cei din opozitie) o fetita  cu o aparitie fragila ,sefa a consiliului elevilor din lumea intermediara,care este desemnata de catre Yuri drept  inamica lor. Povestea pare grabita in unele locuri dar per-total e superba. Opening-ul mi-a placut,va imaginati eu cea care de obicei  dupa primele doua   episoade  daca nu-mi place sar peste ele fara mila, n-am sarit nicio secunda. Si ending-ul este superb nu numai din punct de vedere muzical cat si din punct de vedere al povestii pe care o spune.Soundtrackul este de asemenea bine pus la punct si cu mult sentimentalism in el.
Ca si grafica nu exceleaza,desi mie mi-a placut modul in care au fost desenate personajele ,dar avand in vedere faptul ca povestea e minunata am ignorat efectiv acest lucru.
Animeul are 12 episoade deci daca va sinchisiti putin il puteti da gata intr-o zi.
Eu l-am vazut in doua ca sa pot avea o privire de ansamblu si sa nu ratez ceva.
La episoadele 9 si 13 au aparut inevitabil lacrimile.  La 9 pentru ca melodia mea preferata din anime a fost combinata cu povestea emotionanta a unuia dintre personaje si la 13 ca de,e ultimul si deci prin urmare punctul culminant al povestii.
Seria mi-a placut,efectiv. O recomand tuturor. Asa ca for friggin' hell go see it.
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu