marți, 18 septembrie 2012

First Day .Colorful.


Am zis 4,dar aici sunt principalele mele nebune ,fane anime,manga,yaoi,9gag si jocuri!:Dde la stg la drpt ,Iul,eu si JD :D.
Nu ma asteptam.Chiar deloc. Imi facusem un discurs penibil de lung in minte ,pe care "cica" aveam de gand sa-l spun. Am mers acolo de dimineata cu Aki de teama ca o sa raman singura .Lume multa ,fashion,oameni mari ,si multe asteptari. Am intrat in randul clasei ,mele. 9 E (intensiv-engleza)Mate-info la Sincai.
Toata lumea se uita la noi ,bobocii ,iar diriginta noastra deja ne spunea ca are mari astepari de la clasa speciala a liceului. Ne-am uitat unii la altii putin speriati de ce avea sa vina. Dar ne-am zambit cald in acelasi timp. 21 de fete si 7 baieti (am un Richaaard =)) ) .Din prima discursul meu s-a sters din minte si am intins pur si simplu mana cu un zambet pe fata zicand :"Buna,sunt Ioana,enchante!~" si spre marea mea mirare lumea se aranja incet ,incet in jurul meu.
  Fete cool si talentate ,baieti simpatici si amuzanti. Si..multi fani anime ,rock,desen si muzica! I'm in frickin heaven here! Ce daca avem tone de ora de fizica ,mate ,info si tic?merita clasa asta toti banii!
Din prima m-am imprietenit cu le four awsome gurls ,cu care o sa-mi petrec majoritatea timpului pe langa celelalte ,ne-am vazut ,placut am tipat yaoi in fericire unele la celelate si am fost de nedespartit. Ne-am plimbat prin parc ca sa ne mai cunoastem si am ras cu lacrimi .De tot . Ne-am intors in clasa ,doar ca ma uit in stanga si indreapta sa si exclam :Cine-i ala?si cine-i aia? ,ne-am prezentat pe rand >.> multi cu desen ,chitara si voce. Avem o mica cantareata adorabila la noi in clasa >.>. Si plin de baieti frumosi >.>
Am de unde alege thx god!
So ,prima impresie :Love at first sight!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu