duminică, 4 martie 2012

Acel moment..-

Miketsukami-Major Nosebleed Moment



..-in care ochii tai lucreaza impotriva si inaintea  mintii .Da toti avem ochii perversi dar ,la unii aceasta abilitate (inutila as spune) este mai dezvoltata decat de obicei. Ca de exemplu in cazul meu si a bunei mele Sayu-oneesama (careia ii dedic poza) .
Aceasta imagine pe care o vedeti mai sus este extrasa din anime-ul ongoing Inu X Boku SS (care in traducere mot-a-mot ar fi ceva de genul "Eu si Cainele Meu -Servicii Secrete---Pana si titlul suna pervers dar ma rog),un anime care ,desi are multe momente ca cel exemplificat de screenshot-ul meu de mai sus =>Acestea nu au NICI o conotatie sexuala. De vreun fel.
Da ,oameni buni ,acest anime ma scoate din sarite prin aceste momente. Faptul ca japonezii  (desi nu par) sunt o rasa pe cat se poate de perversa ,incat ar putea face pana si pe cineva ca inocentul de Miketsukami-kun (the sparkly guy from the picture)sa para un pervers de zile mari ,clipa care  imi face placere pe cat ma intriga.Dar da ,de asta iubesc japonezii ,de aia iubesc tara aia . Clipe de genul acestea imi fac efectiv ziua.
Clipe de genul asta sunt.
Indispensabile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu