sâmbătă, 17 martie 2012

Plunklock

Breakout
Sau cum niste no-names pot suna asa bine.
Desi a trecut o saptamana ,inca simt tipetele care imi ieseau parca magic din gat.
Ca de obicei am dat tot ce am putut la un concert.
Atmosfera facuta de baietii astia a fost cu adevarat ca din poveste.
Mi-era dor se ma destresez prin terapie cu japonezi si vocile lor sexy.
Plus shota-ul nelipsit ,Pinkie.(primul de la stanga)pe care l-am adorat.
Sincera sa fiu imi este cam lene sa scriu detaliile ,pentru simplul fapt ca asa sunt eu
Asa ca va voi lasa pozele de la eveniment.
Si sper sa fie cat mai multe trupe de japonezi de genu' care sa isi dea seama ca in universul asta
mai existam si noi.
Un grup mic de fani nebuni care ar da orice sa va vada.
Here are the photos:
Plunklock Awsomeness



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu