marți, 6 martie 2012

Țepi



Durerea se manifesta in multe feluri.
When the sky will collapse.Will you be there for me?


M-a durut sa-l vad asa. Nu-mi puteam imagina ca in decursul anilor se va schimba atat. Il consideram un coleg special ,amuzant .
Dar ca de obicei ,in naivitatea mea ,     m-am inselat inca o data .
Nu stiu sa judec oamenii .Nu e un fapt,e un adevar.Ma iau dupa un prim impuls si dupa aceea oricat de rau m-ar trata ma gandesc ca e doar o zi proasta si ca isi vor reveni la normal daca indur rautatile.
Un adevar care isi arata coltii de multe ori.
Am crezut ca daca sunt buna si inghit totul se va intoarce la normal.
"Credeai ca o sa raman vesnic un copil?"mi-a spus.

Nu nu credeam in asta. Dar speram ca macar personalitatea lui de dumb-happy-go-lucky  va fi un lucru pe veci neschimbat.Inca o inselaciune. Parca si cerul se inchide . Numai pot. As vrea acum sa merg cu prietena mea cea mai bun undeva departe ,sa fim doar noi doua impreuna. Sa ne lingem reciproc ranile.Caci si ea are multe.
Ca nu mi le arata e o chestie ,dar stiu ca le are. In astfel de momente iti dai seama cat de mult tii la cineva.
Mama ,singurul refugiu pe care il mai aveam e si ea plecata in Franta .Ce-i drept pentru o perioada scurta.De abia acum imi dau seama cat de idioata am putut sa fiu cand ii spuneam :"Lasa ca vezi ,o sa fie mai bine fara tine."Nu a fost adevarat. Si nu va fi niciodata. Acum cand sunt distrusa si imi vine sa plang ii simt lipsa ca un gol in mine. O sa rezist cum pot .Pana vine si ma pune pe picioare. Pana la urma ,dupa atatia ani  in care credeam ca am tone de prieteni mi-am dat seama de ceva. Pe plan principal am numai 3 persoane cu adevarat importante. Cu care ma simt eu . Parintii mei si Sayu-oneesama. Va iubesc.
Durere indispensabila? Nu, de ea ma pot lipsi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu