duminică, 4 martie 2012

Innebunesc













Am fost mirata. Nu credeam ca mi se poate intampla asa ceva mie .
Daca aveti ipod Touch ma intelegeti ,daca nu aveti dar planuiti sa va luati ,opriti-va acum.
Device-ul este intradevar ,superb .Dar nu merita. Nu merita.
Softaware-ul si modul in care opereaza in legatura cu iTunes ,e deplorabil .
Mi-e azi ,dintr-o greseala ,mi s-au sters toate melodiile (231 la numar -japoneze de abia le-am gasit) si videoclipurile (downloandate pe rand de pe keepvid ,74 la numar) .Slava domnului ca macar jocurile otome (cumparate si alea) nu s-au sters de pe el.
Frustrare .Asta am simti pe moment. Nu le mai aveam salvate nici in calculator pentru simplul motiv pentru ca am avut prea multa incredere in mult-laudatul device.
A da si inca ceva ,daca il scapati pe jos ,si spre nenorocul vostru este o suprafara gen gresie ,piatra,granit sau in unele cazuri chiar si parchet ,puteti sa va luati la revedere de la ecran .
Se face zob .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu