miercuri, 7 martie 2012

Gosick Review

No matter how the world will change ,we'll never be separated.

Resuscitated Hope

Un baiat normal ,care se lauda a fi "al III-lea fiu al unui ofiter de seama incearca sa se rupa de familia lui pentru a  nu mai trai in umbra fratilor sai mai mari si pentru a se putea remarca in ochii tatalui sau  prin rezultate speciale. .Ajunge la St. Marguerite Academy,localizata in mica tara Saubure, unde datorita culorii ,neobisnuit, de neagra a ochilor si a parului isi face reputatie ca "Black Reaper" in ciuda naturii lui blanda. Dintr-o intamplare , ajunge sa se intalneasca cu Zana inchisa in turn. O fetita frumoasa ,cu limba ascutita si cu o minte brilianta cu care ajunge sa rezolve mistere de neconceput.Kujo ,sa-i spunem pe nume ,se simte atras de misterioasa Victorique care pare-se a stat inchisa toata viata sub comanda tatalui sau.Recunosc povestea mi-a parut putin a Rapunzel ,varianta mai sangeroasa si cu mistere ,dar mi-a placut.Sfarsitul a fost evident.Nu o sa povestesc tot ,pentru simplul fapt ca va trebui sa-l vedeti singuri. Cert e ca cei doi sunt legati mereu ,chiar si prin inima doar. Legenda cea mai cunoscuta (orasul e predispus povestilor de groaza bazate in mare parte a timpului pe intamplari adevarate care duc la problemele cazurilor rezolvate de cei doi) "Monster Charmant" -Un monstru care ia forma undei fetite si care este urmat indeaproape de un iepure .Iepurele fiind inima monstrului.Poveste celor doi este adesea comparata cu "Monster Charmant". Exista evident si o rivala in dragoste.Daca o pot numi asa. Eu sunt predispusa la a ura imediat pe oricine care ar interveni catusi de putin in relatie protagonistilor (numai pe partea feminina evident).Dar dupa ceva timp mi-am dat seama ca nu merita luata in seama avand in vedere ca ,Kujo o are numai Victorique in ochi si faptul ca Avril (rivala) intelege asta din timp si se lasa. Antagonistul ,tatal lui Victorique ,o folosteste pentru a lua in stapanire Saubure si a pune tara lor pe scena lumii .Sunt cateva personaje de mentionat ,precum half-brother-ul lui Victorique care are un stil al parului pe care l-as numi extravagant (pedeapsa primita in urma unui favor facut de catre Victorique lui) ,este copilul legitim al ducelui Albert.Mama lui Victorique ,o frumoasa femeie cu aceeasi fata ca Victorique care a fost fortata de  duce in a-i purta copilul . Mama ei lupta pentru fiica pana la sfarsit .Este urmata indeaproape de Brian Roscoe un roscat magician care o urmeaza indeaproape ,si care mai incolo se dovedeste a fi...numai zic ca stric tot :)). Ideea in mare este :Vedeti-l ,ca merita. Openingul nu m-a impresionat cu nimic si dupa primul episod am sarit peste el fara mila. Cele doua ending-uri insa ,alta poveste. Sunt cantate de Lisa Komine ,una dintre cantaretele mele preferate.Asa ca vi-l recomand cu caldura.Cam asta e tot ,seria are 24 de episoade. Mi-e mi-a luat cam o zi s-o termin. Asa ca v-o recomand.A da si trebuie mentionat :O sa o adorati pe Victorique.
Indispensability level? High!