joi, 8 martie 2012

Megane La Putere

Told her ,she wouldn't belive me.Feeling evil?Yes.


Deci ,oameni buni ,aceasta este o postare ,raspuns la o provocare a unei prietene noua in industria manga/anime. Ea mi-a spus ca : "Nu cred ca tipii care poarta ochelari din anime sunt hot. Mereu sunt geek-guys sau antagonisti." -"Oh really?" am spus.
-"Da." -Daca iti demonstrez opusul ce-mi dai?
-"Cand intra profesorul in clasa o sa ma ridic in picioare si o sa incep sa dansez orice dans stupid vrei ,daca imi arati mai mult de 5 guys cu adevarat hot ,care poarta ochelari."
-"Okaaaay." Am zis eu zambind malefic. Nu stii in ce te-a bagat .Mi-am zis in minte. Asa ca ,draga mea ,nu o sa mentionez nume ca sa nu te simti dezonorata cand castig. O sa-ti dau cateva exemple.Si acum ca le-ai vazut ,sper ca iti recunosti nereusita. Never ever in your life ,shall you ever insult megane otoko's.
Because .belive me .They have the powah.
So enjoy the bishounen galery.


07 ghost  ,Castor-san

Yumeiro Patissiere ,Andou
Kyoshiro Totowa No Sora ,Kyoshiro Ayanokouji
Kuorshitsuji,Duo-ul Grell-William
Katekyo ,Gokudera Hayato
KWMS,Usui Takumi
Kuroshitsuji,Sebastian Michaelis


Junjo Romantica,Usagi-san si Misaki
Ao no Exorcist ,Okumura Yukio
UtaPri,Shinomya Natsuki
Sekai Ichi Hatsukoi ,Takano Masamune
Kamijou 
Bleach ,Uryuu Ishida
Angelique Kagayaki No Ashita,Ernst

Neo Angelique Abyss,Erenfried
Code Geass ,Lelouch Lamparouge

KWMS,Kanou Soutaro


OHSHC,Kyouya Ootori
Blood+,Haji
Neo Angelique Abyss ,Nyx

2 comentarii:

  1. KYOUYA, SHINOMIYA ŞI GRELL FTW!

    Nu ştiu de ce am impresia că toţi sunt trolleri de meserie. And I'm fcking right and you know it.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ,kyouya ,iubirea mea ,:))) Si da sunt toti trolleri .Ce de meserie ,de profesie

    RăspundețiȘtergere